piątek, 23 kwietnia 2010

Słucham BBC Radio 4

Zainstalowałem sobie rozszerzenie do google chrome, które służy do słuchania BBC Radio. Postanowiłem trochę poprawić swój angielski, ale niestety nie udaje mi się na bieżąco słuchać i tłumaczyć. Tak naprawdę to nie udaje mi się skupiać na tym co mówią. Na "czwórce" są głównie audycje mówione i serwisy informacyjne. W tym momencie leci jakieś romansidło w typie Bridget Jones. Teraz lecą jakieś "wiadomości" i mówią coś o gejach.
Dodałem mnóstwo polityków do Twittera, szukałem jakiegokolwiek zastosowania dla Jaiku(jakoś bardziej to do mnie przemawia niż Twitter, ale niestety nie ma takiej popularności-a za tym idzie mniejsze zainteresowanie właściciela-Google). Niestety nie udało mi się w jakikolwiek sposób polubić te serwisy. Dalej uważam że są bezużyteczne. Już bardziej znajduję sens blogów, nawet jeżeli nikt ich nie czyta, to spełniają się wspaniale jako pamiętniki(tym miały być pierwotnie) które można czytać z perspektywy czasu i załamywać się własną głupotą. Raz przeczytałem swoje wypociny(sprzed miesiąca) i się naprawdę załamałem. Ale nie będę ich usuwał. Świadczą o tym że Bóg zabił kilka Kotków z mojego powodu. Życia im nie przywrócę, ale mogę się tylko starać by innych Kotków nie zabijał.
Dodałem kolejne Blogi do czytania. Głównie o Szkocji. Jeśli mi się uda to może pojadę tam na wymianę(wizyta w Szkocji to jedno z dziecięcych marzeń, spowodowane głównie postacią Sknerusa MacKwacza). A jeśli się nie dostanę, to pojadę tam na wakacje(o ile wcześniej nie wybuchnie jakaś wojna czy coś) z dziećmi/wnukami. Inne miejsca które chciałbym odwiedzić: Australia, Nowa Zelandia, Kanada, Paryż, Syberia, Jakaś Skandynawia, Grecja, Japonia... Najchętniej to wybrałbym się na podróż "śladami Sknerusa MacKwacza". To fascynujące jak postać z kreskówki wpływa na mnie nawet teraz, w "dorosłym" życiu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz