sobota, 20 marca 2010

Wiosna?

Jest jeden mały minus z posiadania dwóch par spodni. Kiedy człowiek się rano zorientuje że ta druga para schowała się w koszu na brudną bieliznę a ta pierwsza jest ubłocona od wczorajszej wizyty w garażu. Istnieje opcja "szybkie pranie" w pralce, nie ma niestety opcji "szybkie suszenie" na kaloryferze. Przez pół dnia mogę chodzić w samych gaciach, nie przeszkadza mi to. Ale na drugie pół dnia muszę udawać człowieka przed znajomymi mojej lubej(teoretycznie moimi też). Trochę ciężko będzie to robić bez spodni. Tak więc jestem w trakcie suszenia spodni.
Podobno ciężko się czyta wpisy na moim blogu. Spowodowane to jest kiepskim dobraniem kolorów w szablonie. Trudno.
Dodałem kilka blogów do obserwacji. Te co znalazłem są chyba najciekawsze. Inne z ciekawych były albo już zamknięte(blogi z podróży-autor wrócił do domu), albo zbyt prywatne(pisane przez przyjaciół dla przyjaciół). Zobaczymy co z tego wyniknie.
Grałem w Stalkera. Jedna rzecz mi się nie podoba:strzelanie. Wiem, że bez tego ta gra by nie odniosła sukcesu, ale jest to najbardziej rażące odstępstwo od książki. Nawet większe chyba niż zamiana kosmitów na Czarnobyl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz