niedziela, 27 marca 2011

...ale istnieje przecież Sarmatia, istnieje gdzieś terra felix...

Jutro pierwsze kolokwium(choć doktor określa to mianem "treningu") z analizy. Mam nadzieję, że naprawdę potrzeba będzie tylko obliczyć granice całkowania. Jak robiłem zadania na równania... to miałem problemy właśnie z całkami. Typu exp(-x^3). To nie wygląda na tak ciężką calkę, ale mnie pokonała. Tutaj liczą  się już wszystkie kolokwia:/ Niech się dzieje wola nieba. Z nią się zawsze zgadzać trzeba!

Nowe logo PJN jest czerwone(oficjalnie to jest jakiś wymyślne kolor, ale  dla mnie to zwykły czerwony) co mnie bardzo dziwiło. Partie prawicowe tego koloru używają bardzo niechętnie i tylko na fladze lub godle. Nie mam zamiaru oceniać tej partii po kolorze logo. Stawała mi się dobrą alternatywą dla PO. Zbliżają się wybory, a ja nie wiem na kogo głosować. PO mnie zawiodła. Niestety muszę to przyznać. Chociaż "moi" posłowie(nie głosowałem w ostatnich wyborach, bo jeszcze nie mogłem) zachowują się porządnie to jednak zastanawiam się nad poparciem właśnie PO. PJN miało być tą alternatywą(dość ryzykowną-wywodzą się w końcu z Pisu) zaspokajającą moje prawicowo-konserwatywno-liberalne poglądy. Niestety ostatnie wydarzenia pokazują, że ta partia nie jest w osób gotowa na poważne wybory. Jak ten orzeł z ich logo. Są młodzi, niedoświadczeni i sami nie wiedzą czego chcą. Niestety. Może coś się zmieni na scenie politycznej do jesieni i pomoże mi się zdecydować.

Libia bombardowana jest bezcelowo przez NATO i pokojowego Nobla. Jak rozumiem Dalaj Lama biega po Trypolisie i sieka ludzi kataną, a Wałęsa przeskakuje kolejne umocnienia sił Kadafgiego z nożem w zębach i kałachem w ręku. Liu Xiaobo wysyła z okna swojej celi papierowe samolocie, które straciły już kilka myśliwców, a Mochamed ElBaradei został pobity przy urnie wyborczej w Kairze.
Nie chcę już żyć na tej planecie. Mamy jakieś inne do wyboru?

Znów wraca do mnie temat "hobby". Nie pamiętam, czy o tym pisałem, czy nie. Zrobiłem sobie listę tego, co mógłbym robić. Najbardziej mi się podobają te pozycje, w których wpisalem najwięcej "przeciw". Jestem dziwny.

Kolejny dzień na diecie. Zwariuję od tego nabiału. Mam nadzieję, że naprawdę pomoże mi zrzucić, choć połowę tego, co powinienem. Nie chodzi o wygląd. Chodzi mi tylko o zdrowie....dość egoistycznie, bo moje własne.

Tradycyjnie przepraszam za literówki i interpunkcję. Piszę z telefonu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz