sobota, 12 lutego 2011

Zdradliwa pogoda

Przychodzi taki dzień w życiu mężczyzny, że musi on kupić sobie nowe spodnie. Niestety, ciężko jest mi spodnie kupić, bo jestem zbyt okrągły(moja masa zagina czasoprzestrzeń i wytrąca satelity z ich orbit. NASA jest bardzo zła z tego powodu, ale nie kupią mi karnetu na siłownie-tną wydatki).

Pogoda w Krakowie jest bardzo zdradliwa. Świeci piękne słońce, ale jest tak zimno, że odmraża uszy. W końcu jest jeszcze połowa lutego. I gdyby jutro spadł śnieg, nie byłoby to nic dziwnego. A przynajmniej nie powinno.
A chcę już wiosnę. Chcę ubrać swój dresiarski strój i zacząć znowu biegać. Czuję się wręcz niezdrowo po tej zimie.

Z niepokojem patrzę na bliski wschód. Pierwsza wojna światowa zaczęła się od półwyspu bałkańskiego,ale największy ciężar poniosła Francja. Druga wojna miała zacząć się w Hiszpanii, największy jej koszt poniosła Polska. Teraz są zamieszki w świecie arabskim...Europo, na litość boską, nie mieszaj się do tego! Może przejdzie bokiem i uderzy w CHRL i Indie? Oczywiście amerykański bohater będzie próbował opanować sytuację, ale jeśli sam nie zostanie zaatakowany, nie będziemy mieli obowiązku u pomagać:)

1 komentarz:

  1. P!
    Masz tu linka: http://www.maxana.pl/meskie-spodnie.aspx Ceny jakie są, takie są, ale grunt, że rozmiar jest ok ;)
    Dresie, biegać możesz i teraz :> Jak się uprzesz to pogoda nie powinna być czynnikiem ograniczającym.
    Na zimnie więcej kalorii ucieka :)
    Co do polityki - nie znam się, ale wydaje mi się, że porównywanie do poprzednich wojen - póki co - nie ma sensu. Na razie z Europy problem mają Włochy (imigranci) i turyści...

    OdpowiedzUsuń